هزینه های زندگی در انگلستان
نوشته شده توسط : mona

زمانی که به عنوان یک دانشجوی بین المللی، به کشور انگلستان وارد می‌شوید یکی از مواردی که ممکن است در مورد آن تعجب کنید هزینۀ زندگی در انگلستان است. شما علاوه بر زندگی دانشجویی و هزینه‌های دانشجویی که در پیش دارید باید به مواردی مانند اجاره، آب و برق، غذا و تفریح و دیگر موارد که جزء هزینه‌های مهم زندگی است توجه داشته باشید. در این مقاله، ما میانگین هزینه‌های روزمره در انگلستان را که برای یک زندگی راحت ضروری است جمع آوری کرده‌ایم که در اختیار شما می‌گذاریم که شما را راهنمایی می‌کند که چگونه قبل از اعزام به این کشور بودجۀ مالی خود را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

هزینۀ زندگی در کشور انگلیس به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها  محل زندگی شما در این کشور است. اگر به عنوان یک دانشجو تصمیم به زندگی در لندن بگیرید، هزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور باید پرداخت کنید.

برای درک کامل هزینه‌ های زندگی در انگلستان به بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج مراجعه کرده و مشاوره مهاجرت رایگان دریافت کنید.

طبق آمار در سال 2020 ، لندن در میان 10 شهر گران قیمت برای زندگی در اروپا قرار گرفت. البته برای زندگی در این شهر راه‌هایی برای خلاص شدن از برخی از هزینه‌ها وجود دارد.

به عنوان مثال، شما می‌تو‌انید برای زندگی به جای اجاره خانه در جنوب انگلیس که در واقع گران تر از شمال انگلیس است سکونت کنید. اصولا باید توجه داشت به طور کلی تعیین هزینه‌های زندگی در مناطق مختلف انگلستان بسیار متفاوت است.

درست مثل هر کشور دیگر در جهان، حتی انگلیس نیز گرانترین مناطق  و مقرون به صرفه ترین مناطق را دارا می‌باشد. بنابراین ، به هر کجا که بروید، درست مثل انگلستان، تفاوت‌های قابل توجهی در هزینه‌های زندگی در مناطق مختلف کشور پیدا خواهید کرد.

به عنوان یک دانشجوی مجرد ساکن انگلستان، متوسط ​​بودجه هفتگی با احتساب اجاره باید تقریباً 240.89 پوند (317.92 دلار آمریکا) باشد. بسته به آپارتمانی که اجاره می‌کنید مسلماً میتو‌انید با هزینه‌ای کمتر یا بیشتر از آن، با متوسط ​​12000 پوند / 15000 دلار آمریکا در سال (به استثنای شهریه) زندگی کنید.

بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم که این محاسبه از کجا آمده است؟

هزینۀ اجاره: متوسط ​​اجاره‌ای که در انگلیس پرداخت خواهید کرد بسته به محل زندگی و نوع محل اقامت شما متفاوت است. اگر در شهر باشید یک آپارتمان یک خوابه به طور متوسط ​​در هر ماه 758 پوند (1000 دلار USD دلار) است و اگر در خارج از شهر محل سکونت شما باشد این مبلغ 614 پوند (810 دلار ~ دلار آمریکا) می‌باشد. اگر هزینه‌های انرژی مصرفی شما در اجاره خانه لحاظ شود، ممکن است بیشتر باشد. همچنین، اگر تصمیم دارید آپارتمان خود را با فرد یا افراد دیگر به اشتراک بگذارید، هزینۀ اقامت و آب و برق به نصف کاهش می‌یابد.

شورای مالیات: اگر در انگلستان زندگی می‌کنید، باید شورای مالیات پرداخت کنید. آن‌ها بر اساس محل زندگی شما و تعداد افرادی که با شما زندگی می‌کنند محاسبه می‌کنند که شما چقدر باید در سال بپردازید (اگر تنها زندگی می‌کنید بسیار کمتر است). این مالیات به پرداخت هزینه‌های جمع آوری زباله، نیروهای پلیس و نگهداری خیابان کمک می‌کند. به طور متوسط ​​هر هفته ​حدودی 25 پوند (40 دلار آمریکا) است.

تسهیلات: اگر این موارد در اجاره شامل نشود، کل گاز، برق و آب در هر ماه حدود 155 پوند / 204 دلار آمریکا است. اگر تنها زندگی می‌کنید یا در خانه نیستید که اغلب به دلیل گشت و گذار، معاشرت یا تحصیل می‌تواند هزینه‌های آن کمتر باشد. سرما و گرما همچنین ممکن است باعث شود خدمات آب و هوایی متفاوت باشد، اما این برآورد حداقل باید به شما کمک کند تا در طول سال بودجه داشته باشید.

حساب بانکی: اگر قصد انتقال به انگلستان را دارید، برای پرداخت هزینه‌ها و قبوض و همچنین ارسال و دریافت پول باید حساب بانکی جدیدی باز کنید. بسته به اینکه کدام بانک انگلیس را انتخاب کنید، هزینه‌ها می توانند واقعاً متفاوت باشند، مخصوصاً اگر نقل و انتقالات بین المللی انجام دهید.

یک حساب بدون حاشیه با (Transferwise) می‌تواند یک راه حل ایده آل برای بدست آوردن جزئیات حساب بانکی محلی و هزینۀ ارسال و دریافت پول در زمان حضور شما باشد.

مجوز تلویزیون: در انگلیس، حتی اگر روی رایانه یا رایانه لوحی باشد ، باید مجوز تلویزیون را پرداخت كنید. هزینۀ پروانه 157.50 پوند (207 دلار آمریکا) در سال برای یک تلویزیون رنگی (53 £ / 70 دلار برای تلویزیون‌های سیاه و سفید) است. خوشبختانه این هزینه برای هر خانه است و به ازای هر نفر نیست. بنابراین اگر هم اتاقی دارید، این هزینه را  می‌توانید تقسیم کنید.

هزینه‌های سفر: بسیاری از افراد در انگلیس به جای داشتن وسیله نقلیه با کارت حمل و نقل خرید می‌کنند. این کار رفت و آمد را سریعتر می‌کند و شما می‌توانید با هزینۀ بسیار کمتر سفرهای بسیار بیشتری داشته باشید. قبض ماهیانه برای بیشتر خدمات به طور متوسط ​​55 پوند است. اما دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند تخفیف‌های خوبی بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل عمومی به راهنمای حمل و نقل در این کشور مراجعه کنید.

برنامه تلفن همراه: در حالی که در انگلستان هستید، باید برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و سایر افراد یک شماره تلفن محلی برای خود تهیه کنید. شبکه‌های تلفن همراه زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. برخی ارزان تر هستند، برخی بسته به خدماتی که به شما ارائه می دهند گران ترند. برای کسب اطلاعات در مورد این حوزه باید به لیست مخابرات این کشور رجوع کنید.

سایر هزینه‌های متفرقه: مواردی مانند غذا، اینترنت، کتاب، لوازم بهداشتی و سایر موارد و خدمات مورد نیاز شما که شما به آن احتیاج دارید. برای مشکلات احتمالی مانند مراقبت‌های بهداشتی، هزینه‌های اضافی مدرسه که انتظارش را ندارید و موارد اضطراری عمومی، مقدار مشخصی پول نقد نیز پس انداز می‌کنید.

افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند به دنبال دریافت پذیرش تحصیلی و در پی آن دریافت ویزای تحصیلی هستند. از این نیاز به تهیه رزومه تحصیلی دارند، بنابراین بلاگ آرمان من را به شما معرفی می‎کنیم

آیا می‌دانید هزینه های خاص در انگلیس چقدر است؟

بخش عمده‌ای از هزینه‌های شما نیز به سایر موارد خاص اختصاص می‌یابد که ممکن است به تنهایی زیاد به نظر نرسدو اما به هزینه‌های ماهانه شما اضافه می‌شود. در اینجا چند مورد خاص آورده شده است که باید برای بودجه خود حساب کنید:

یک وعده غذایی درکافه یا رستوران: 12 پوند (15.50 دلار آمریکا).

میان وعده در رستوران فست فود: 6 پوند (8 دلار آمریکا)

لیتر شیر: 1 پوند (1.32 دلار آمریکا)

1 کیلوگرم سینه مرغ: 6 پوند (8 دلار آمریکا)

یک شلوار جین: 59.18 پوند (78.10 دلار آمریکا)

بطری 5 لیتری آب 0.95 پوند (1.25 دلار آمریکا)

اضافه به ازای هر کیلوگرم: 1 تا 2 پوند (1.32 تا 2.64 دلار آمریکا)

اگر به دنبال لیست جامع تری از اطلاعات بودجه بندی و اطلاعات بیشتر در مورد هزینه زندگی در انگلیس هستید، می‌توانید به گزارش Numbeo)) در مورد هزینۀ زندگی در انگلستان رجوع کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، قیمت‌ها در انگلیس بسیار شبیه به خرید اکثر موارد مشابه در ایالات متحده یا استرالیا است. برخی از آن‌ها بسیار ارزان تر هستند (به عنوان مثال، تولید داخلی هستند) که این امر عمدتاً به دلیل آب و هوا و در دسترس بودن این محصولات در انگلیس در مقایسه با در دسترس بودن آن‌ها در طول سال در سایر کشورها است. به طور کلی، هزینه‌های زندگی در انگلستان نسبتاً متوسط ​​است و برای زندگی و رونق در آن، تعدیل زیادی در بودجه فعلی شما لازم نیست.

اگر هنگام تحصیل در انگلستان تصمیم به کار بگیرید، تعدیل بودجه حتی کمتر خواهد شد. بسیاری از دانشجویان هنگام تحصیل در دانشگاه تصمیم به کار در انگلستان می‌گیرند. اکثر کارفرمایان با برنامۀ دانشگاه شما نیز انعطاف پذیر خواهند بود. حتی اگر فقط پنج تا ده ساعت در هفته کار می‌کنید، یک شغل می‌تواند به شما در کاهش برخی از هزینه‌هایی که ممکن است هنگام تحصیل در انگلیس به شما تعلق گیرد، کمک کند.

پس از دریافت پذیرش تحصیلی انگلستان مطالعه دربارۀ هزینه‌های زندگی در انگلستان بسیار واجب است.

متوسط ​​هزینه زندگی در لندن

هزینه زندگی در لندن زیاد است، اما در مقایسه با بزرگترین شهرهای جهان، پایتخت انگلیس شهری کاملاً مقرون به صرفه برای زندگی است. علاوه بر این، لندن کیفیت زندگی همان شهرها را چه بسا به مراتب بالاتر ارائه می‌کند.

با این حال، برای یک مهاجر که در یک محیط کاملاً متفاوت و ناشناخته قرار داشته و به شهر لندن مهاجرت می‌کند (و این تنها در مورد لندن نیست)، تحقق ثبات مالی دشوار است. شما باید تخمین بزنید که به نوبه خود هنگام زندگی در این شهر یا شهرهای دیگر انگلستان نکات مهم روزمره را برای انتخاب درست زندگی گرفته‌اید، مانند یافتن یک آپارتمان ارزان‌تر برای اجاره، یک رستوران با قیمت مناسب برای صرف غذا، یک مکان خرید، یک گزینۀ مناسب برای رفت و آمد و دیگر موارد است.

اولین و مهمترین نگرانی هنگام ورود به لندن اجارۀ آپارتمان است. به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جهان، به طور معمول قیمت اجاره بالاتر از مناطق اطراف است. شکاف قیمت اجاره بین مرکز شهر و مناطق حاشیه‌ای در لندن به اندازه‌ای نیست که در بزرگترین شهرهای جهان معمول است.

به زبان ساده، قیمت اجاره در لندن بدون توجه به اینکه در کجا زندگی می‌کنید نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است.

متوسط ​​هزینه اجاره در لندن

در حال حاضر، اجاره آپارتمان در لندن به طور متوسط ​​بیش از هزار پوند در ماه برای شما هزینه دارد. تخمین زده می‌شود که اجارۀ ماهانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر به طور متوسط ​​1740 پوند هزینه دارد. اجارۀ آپارتمان مشابه در محله‌های حومه به طور متوسط ​​ماهانه 2331 پوند اجاره دارد. به طور کلی، هزینۀ ماهانه اجاره چنین آپارتمانی در مرکز شهر بین 1200 تا 2200 پوند است. در حالی که در مناطق پیرامونی از 900 تا 1500 پوند است.

اگر به دنبال یک آپارتمان بزرگتر هستید، اجاره بها ممکن است به راحتی بیش از 3000 پوند باشد. به عنوان مثال، اجارۀ یک آپارتمان سه خوابه واقع در مرکز شهر ، به طور متوسط ​​3141 پوند برای شما هزینه دارد. اگر در زمان حضور خود تحقیق دقیق تری انجام دهید می‌توانید چنین آپارتمانی را با اجارۀ ماهانه بین 2250 تا 5000 پوند پیدا کنید. در خارج از مرکز، می‌توانید چنین آپارتمانی را پیدا کنید که قیمت آن از 1700 تا 2800 پوند (به طور متوسط ​​2055 پوند) باشد.

اجارۀ یک آپارتمان مسئولیت‌های دیگری مانند رسیدگی به قبوض آب و برق را به همراه دارد. به طور متوسط ​​برای یک آپارتمان با مساحت 85 متر مربع، شما باید هر ماه 170 پوند برای برق، گرمایش، سرمایش، آب و دیگر موارد آن بپردازید. در حالی که برای یک آپارتمان 45 متر مربعی به طور متوسط ​​باید 120 پوند بپردازید. در این موارد همیشه خوب است شخصی را پیدا کنید که بتوانید آپارتمان را با او تقسیم کنید و در نتیجه هزینۀ اجاره کمتری را پرداخت خواهید کرد. این همان کاری است که اکثر دانشجویان بین المللی در لندن انجام می‌دهند.

همچنین در نظر داشته باشید پس از اتمام تحصیل خود در انگلستان به دنبال مطالعۀ مطلبی همچون هزینه ویزای کار انگلستان آرمان من باشید.

هزینه متوسط ​​غذا در هر ماه در لندن

هزینۀ غذا در لندن نیز به میزان مدیریت شما در  این مورد بستگی خواهد داشت. قیمت برخی از ابتدایی ترین کالاها در لندن بالاتر است. خوشبختانه دانشگاه‌های انگلستان در محوطۀ دانشگاه خود سالن غذاخوری دارند که دانشجویان می‌توانند کارت عضویت خریداری کرده و به طور منظم غذا بخورند که برای شما مقرون به صرفه تر است.

این سالن‌های غذاخوری بسیار متعهد هستند که به دانشجویان انواع منوها از جمله طیف گسترده‌ای از وعده‌های غذایی با قیمت پایین را به دانشجویان ارائه دهند. به این ترتیب می‌توانید آزادانه آنچه با بودجه شما مطابقت دارد و باب میل سلیقه شما است را انتخاب کنید. با تغییر حاشیه کمتر، قیمت وعده‌های غذایی در این سالن‌های غذاخوری بین 5 تا 10 پوند متغیر است.

از طرف دیگر، غذا خوردن در رستوران‌های لندن برای دانشجویان گزینۀ پسندیده‌ای نیست. به طور متوسط ​​یک وعدۀ غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 15 پوند با دامنه تغییر 10 تا 30 پوند است. در یک رستوران کمی گران قیمت تر، قیمت وعده‌های غذایی برای دو نفر از 44 تا 100 پوند یا به طور متوسط ​​60 پوند است.

به عبارت دیگر، اگر هر روز یک مرتبه در یک رستوران غذا بخورید، حداقل 450 پوند  در ماه برای شما هزینه دارد. اگر هزینه‌های زندگی اجتناب ناپذیر دیگری نیز به این مقدار پول اضافه کنید، در این صورت هزینۀ زندگی در لندن می‌تواند برابر با یک فرد دارای ثروت باشد. در غیر این صورت می‌توان گفت که غیرقابل قبول است.

قیمت برخی از مهمترین و اساسی ترین کالاها در انگلستان  در سال 2020 ، شامل موارد زیر است:

ذکر یک مکان به عنوان یک مکان ارزان یا گران قیمت برای زندگی در یک شهر می‌تواند ذهنی باشد. برای جلوگیری از این مقایسه اطلاعاتی که در زیر آورده‌ایم  معیار مناسبی برای اندازه گیری بهتر ارزان یا گران بودن یک شهر است که بین میانگین هزینه‌های غذا در لندن و دیگر شهرهای بزرگ انگلستان ایجاد شده است.

متوسط هزینه غذا در هر ماه در شهرهای مختلف انگلیس 

طبق جدول، هزینه‌های توصیه شده مواد غذایی ماهانه به ازای هر نفر در شهرهای مختلف انگلیس، طبق شماره، نشان داده شده است.

در کلام آخر  به عنوان مثال با رجوع به جدول بالا می توانیم نتیجه گیری کنیم که:

متوسط هزینۀ غذا در لندن 5٪ بیشتر از لیورپول است (اولین و آخرین جدول فوق).

هزینۀ متوسط غذا در لندن 7 درصد بیشتر از منچستر است.

متوسط هزینۀ غذا در لندن 13٪ بیشتر از گلاسکو است.

متوسط هزینۀ غذا در لندن 3٪ بیشتر از کاردیف است.





:: برچسب‌ها: هزینه های زندگی در انگلستان , پذیرش تحصیلی , اپلای , اعزام دانشجو , ویزای تحصیلی , بورسیه تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: